محرم کے آخری جمعہ کا وظیفہ

کیا سنڈریلا ہمیں رشتے کے بارے میں بتاتا ہے کہ اگر ہم اس سے بات کر سکتے ہیں؟ اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. براہ مہربانی دوبارہ کوشش کریں. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. براہ مہربانی دوبارہ کوشش کریں. اگر یہ ایرر برقرار رہے تو ہمارے ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں. غلط استعمال کی اطلاع دیتے ہوئے ایرر آ گیا ہے. ! “

ہرس املاک کی کہانیاں واقعی قابل ذکر پرچم ہے. وہ چھوٹی سی لڑکی تھی جو اپنے والد کی طرف سے بہت پیار کرتی تھی. اصل میں، وہ اس کی چھوٹی راجکماری تھی جس دن وہ ظاہر ہوا اور کہا، “یہ تمہاری نئی ماں ہے. اور یہ تمہاری نئی بہنیں ہیں.” سکریچ، پکڑو. نئی ماں؟ کسی نے نئی ماں کے بارے میں کیا کہا؟ سنڈریلا اچھا اور رحم کر رہا تھا، لیکن کیا آپ سوچتے ہیں کہ وہ سب اس کے بارے میں خوش تھے؟ مجھے ایسا نہیں لگتا.

اس مخلوط خاندان کے جدوجہد کو شامل کریں. محبت اور حمایت اور قبول صرف ایسا نہیں ہوتا. ڈارری ماں کے  کا آرٹیکل 10 چیزیں انتباہ کرتا ہے جو کوئی بھی کسی مخلوط خاندان کے بارے میں آپ کو بتاتا ہے. میں ان میں نہیں جاوں گا، میں صرف یہ کہہ کر اس کا حساب کروں گا، “یہ مشکل ہے!” لیبر، نیند کا انتظام، نظم و ضبط، نظم و ضبط، ان سبھی چیزیں اور زیادہ سے زیادہ سوچنا اور بات چیت کرنا پڑتی ہے. اور اگرچہ آپ اسے کاغذ پر کام کرنے کے لۓ یہاں تک کہ اگر جذباتی معاملات موجود ہیں تو وہ ایک قطار پھینکیں جو بہترین رکھے ہوئے منصوبوں میں ہیں.

ہم نہیں جانتے کہ سنڈریلا ایک بچہ بچہ تھا جس نے اپنے والد کو کسی کے ساتھ شریک کرنے سے انکار کردیا تھا. ہم نہیں جانتے کہ آیا اس کے والد نے ان کی ضروریات کو ہر ایک کے، اور بے چینی کے باوجود منتخب کیا ہے اگرچہ یہ ہوسکتا ہے. ہم نہیں جانتے کہ سوتیلی ماں سب سے پہلے اچھی طرح سے اچھی طرح سے تھے لیکن یہ بہت مشکل ہو گیا تھا یا پوری طرح سے ایک معنی تھا. کہانی کے مختلف موافقت ان سب کے ساتھ آزادی حاصل کرتی ہیں. اگرچہ اس بات کا یقین ایک چیز ہے. سنڈریلا کے والد مر گئے اور ان کے ساتھ محبت کرنے والے کی زندگی اس کی وفات ہوئی.

“کسی دن میرے پرنس آئے گا” اس سے فرار ہونے کی واحد امید بن گئی. اسی طرح، بہت سی خواتین کا دل گانا ہے جو سوچتے ہیں کہ مسٹر کو تلاش کرنے کا حق ان کی مشکلات کا جواب ہے.

دوسری جانب، پرنس ہے. وہ بھی اس کے والدین کی آنکھوں کا سیب تھا. وہ بھی اس پر قائل کیا گیا تھا اور بادشاہ بن گیا تھا. لیکن اگر ہم پردے کے پیچھے آتے ہیں، تو ہم ایک متضاد اور قید روح دیکھتے ہیں. جب سنڈریلا کا خواب بچایا جارہا تھا، تو وہ آزاد ہو گیا تھا. وہ محل کے کنارے سے باہر دنیا کا تجربہ کرنا چاہتا تھا. دونوں نے اپنی حالتوں میں پھنسے محسوس کیا، یہ سچ ہے. اور شاید یہ دونوں نے ایک فوری طور پر کنکشن محسوس کیا. لیکن جس طرح سے انہوں نے اپنے درد سے نمٹنے کا راستہ مکمل طور پر مختلف تھا.

کیا یہ صرف رشتے کی طرح نہیں ہے؟ ہم سب سے زیادہ محسوس کرتے ہیں جو کسی کے ساتھ بندھے ہوئے ہیں جو بعد میں ہماری سب سے بدترین مصیبتیں نکالتی ہیں. یہ خوشی سے گندا حصہ ہے اس کے بعد کبھی اتنا گلیمرس نہیں ہے لیکن اس کے باوجود بھی کہا جانا چاہئے. جب تک ہم اپنی جذباتی تعمیرات کا سامنا نہیں کریں گے، تو وہ ہمیں ان کی خواہشات کو دھوکہ دے گا.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *